Tvättid

Jag hade turen och hitta en tvättid redan en halvtimme efter min hemkomst, så nu väntar jag på att mina maskiner ska bli klara så jag kan sätta på en sista. Mycket tvätt blir det när man besöker Småland en månad.
Det tog ett tag att luska ut hur dessa tvättmaskiner funkar, men förhoppningsvis ser kläderna ut som när jag stoppade in dem, lite blötare bara.

Imon ska jag hjälpa Frida att flytta, och om det blir tid över så är jag bjuden hem till tvillingarna på vad det nu kan vara. Film kanske =) ?
Men innan det är imon så är det ikväll. Vad som händer då har jag ingen aning om, men det får inte innehålla något som liknar för mycket alkohol och sen utekväll, för det är tidigt upp imon.

Dags att ta tag i livet som innehåller tvätt och matlagning just nu.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0