Beatleslåtar beställda!

Först ett samtal med mamma, sen ett med pappa. Nu är vi överens allihop.
Från början:
Min mamma sa att hon hade mycket skrivarpapper som det var okej att hon kopierade upp när jag frågade. Jag tänkte be pappa ta med sin Beatleslåtbok till henne så kunde de skicka upp kopior till mej. Samma noter finns i skolan redo att kopieras, men det är så väldans dyrt att kopiera där!
Så jag fick kontakt med pappa, han satt i sin ände och läste upp alla titlar, jag satt i min och sa "ja" eller "nej" och så satte han en markering vid de som mamma ska kopiera. Det blev väl runt 38 stycken =) ...

Så nu väntar jag på ett häfte eller pärm med Beatlesnoter att hämta ut =)) !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0