Vänta, det hissas ner ett rep!

Ja, där stod jag mitt i köket och pratade med stackars Marsha som fastnat i Stockholm pga snökaoset som drabbat tågtrafiken. Jag förklarar för henne att det snöar stora snöflingor på min sida landet och helt plötsligt kommer en ögla och sen en massa rep ner från ovan.

Detta ville jag följa upp så jag lämnade inte köket förrän jag fick reda på vad de skulle hissa tillbaka upp. Kan det ha nåt med bilen nedanför? Iaf så började repet röra sej uppåt igen och efter det kom en slang. Lång slang, sammankopplingen stannade utanför fönstret.
Sen börjades det spola utav helvete på våningen ovanför, då gick det inte att vara i köket längre, högljutt.


Kommentarer
Postat av: shirley

aawe tack så mkt : )

2010-02-22 @ 15:56:32
URL: http://shirl.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0