So far, so good

  • Göra ett bra jobb i skolan
  • Kopiera några Beatleslåtar
  • Lyssna på Lantz I P4
  • Ta ett bad
  • Dricka öl
  • Gratta Mimmi på födelsedan
  • Föra över mina bästa ABBAlåtar till mobilen
Japp, så mycket har jag klarat av hittills. Några Beatleslåtar kommer det dock inte bli, glömde bort den uppgiften totalt efter skolan =/ . Men förutom det så är jag hemskt nöjd, varm och ren. Ett bubbelbad för själen blir det när jag nu ska lyssna igenom alla ABBAlåtarna för att sen överföra de jag tycker om allra mest =)) !
Ölen blir sen till middan, tänkte jag. Kan man äta potatis till köttfärssås?

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0