En bloggares klagan

Det känns som det varit en skittdag idag. Jag önskar att jag hade varit jättegravid idag, men jag har tagit ipren, så förhoppningsvis går det över till imon =) . Och så var det det där med våra svenska "hockeyhjältar" ... Vilket skämt.

Nä, det har egentligen varit en ganska bra dag idag. Väcktes av Lina när hon ovetandes ringde upp mej 0642. Så kan det gå när man hamnar överst i en telefonlista. Nu berättade hon att hon lagt in en A med telefonnumret 5 före mej =) . Hoppas A är morgonpigg!
Vaknade sen av mej själv 0947, klev upp och fick en massa gjort kändes det som, gott om tid iaf, började inte förrän ett.
Teatern gick oförskämt bra, satte mina repliker och följde min regi. Det är på gång alltså! Jag kommer få del av en fribiljetts "plus en" till nåt uteställe i helgen, jag lyckades tajma min matlagning så potatis och korv i ugn blev klara samtidigt, inget hann kallna i väntan på det andra. Ganska gott blev det också, även om jag mer koncentrerade mej på att inte vomera av andra orsaker än maten.

Det var väl torsdan i sin korthet. Kan väl lägga till en liten söt hälsning jag fick av Marsha igår morse. Det är så trevligt att vara behövd. Inte att nån är beroende av en, men att nån behöver ens hjälp då och då, vare sej det gäller fysisk hjälp eller bara svar på en fråga =) .

Jag ställer mer än gärna upp, bara jag har nåt att komma med!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0