Den osminkade sanningen snart ett faktum

Ja, ni ser ju själva, all min foundation tar slut och eftersom de billiga märkena inte har så ljusa nyanser som jag behöver denna ovarma årstid så har jag inte råd att köpa nytt ... Tom Make Up Stores ljusaste är för mörk för att köra solo, jag behöver Face Stockholms också.
Det är ett helvete alltså, att ha anlag för mammas finska blekhet, pappas acne och dessutom vara fattig! Utan täckande smink lämnar jag inte lägenheten, om det så blir med fjortisränder!

Dessutom har jag lagt pengar på två eftertraktade programblad från två GASföreställningar. Till min stora sorg lyckades jag inte få ett tredje blad in på livet, Stinsen Brinner!bladet =( .

Annars är det inte mycket nytt i mitt liv, förkylningen som kom över mej i måndags - tisdags nångång känner jag faktiskt inte mycket av längre =)) ! 
Sen tog jag en bild på den stora månen som flöt förbi köksfönstret under helgen som var. Fint!


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0