Julen är här

Nu är det baske mej snart jul =)) ! Bingolottos uppesittarkväll är snart slut och jag har drabbats av migrän ... Det började med att jag haft ont i nacke och axlar efter att ha råkat sovit en natt utan kudde för två nätter sen, ikväll har den smärtan fått det att stråla upp i bakhuvudet. Det har lett till att jag dessutom fått ont bakom ögonen, fått domnande stickningar i ansiktet och högerhanden. Det börjar bli bättre nu, men hjärnan och kroppen är inte helt sammarbetsvilliga ännu. Känns lite som att vara berusad =/ .

Nepp, lite sovning så är nog allt på sin plats igen! Jag ska bara vänta på att hela familjen ska somna, så "tomten" kan göra klart allt hemligt i fred.

Hörs jag inte av förr - GOD JUL!


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0