4e advent 2010

Ja, en dag för sent, jag är fullt medveten om det. Men ... Jag råkade vara lite för bakfull för att orka hänga vid datorn igår.
I lördags var jag på en jättefarlig personalfest. Den började bra med att alla åt gott på restaurang, sen förlorade vi en på den första efterfesten. Allt var lugnt tills vi om till den andra efterfesten, då vår skara hade krymt till fem. Där bjöds det nämligen på sprit och ganska snabbt blev det svart för al ...

Jag vaknade på ett toalettgolv av att någon startade ett avsnitt av Två 1/2 Män. Kudde och täcke hade jag också. Lägenheten hade jag inte sett förut, och det var definitivt inte den jag drack sprit i! Min arbetskamrat låg i sängen med chips och han fick förklara en del för mej vad som hade hänt under natten/morgonen. Det som chockade mej mest var att vi ska ha fått skjuts av polisen hem till honom =O !

Note to self: Tacka aldrig någonsin ja till sprit igen!


Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Usch vad äckligt att vakna upp på ett ställe man inte alls känner igen. Tur att du hade en kollega som kom ihåg vad som hänt i alla fall.

Vart jobbar du där ni har så spritglada personalfester? (:

Ha det bra!

2010-12-20 @ 17:49:31
URL: http://annakatana.devote.se

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0