3e advent 2010

Jag åkte inte till Moheda. En halvtimme innan jag tänkte ta bussen till stan fick jag ett sms av min kompis. Han sa att om jag inte hade nåt annat för mej i helgen så fick jag gärna komma bort till honom, vilket jag gjorde.
Vi pratade inte om våran osämja alls och nu är vi goda vänner igen. Hoppas det håller i sej nu. Nåt vi gjorde var att äta! Oj, vad vi åt.
Eller, nja, på fredan drack vi mest öl, och, huj, vad sketfull jag blev. Jag hade inte sovit många timmar natten innan nämligen.
Lördan däremot, då åt vi en jättefrukost med massa baguetter, middagen blev kyckling och pommes, vi bakade halloncheesecake och svullade i chips med dipp medan vi kollade på film tills jag somnade i soffan (jag tror han också gjorde det, men han ville inte erkänna det) .

Idag gjorde vi ingenting av värde tills jag blev utslängd då han skulle annorstädes och baka pepparkakor =P . Då åkte jag hem och tände en massa ljus, bla det tredje ljuset i adventsstaken.

Imon är det Lucia =)) !


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0