The Ark hade kommit hem

Det var iaf vad Ola Salo ständigt påpekade. Är det så han känner, så =) .
Ja, Therése tog mej ner till Stortorget för att kolla på deras spelning. Jag hade aldrig gått ner dit själv, är inget jättefan av dem, även om de är lokalstjärnor.
Det var ändå en bra spelning, de spelade mestadels låtar som man hört spelas sönder i radio under åren, jag sjöng faktiskt tom med i allsångspartierna. Högt somfan spelade de också, jag stog och höll för högerörat medan jag vände vänsterörat bort från högtalarna.

Under konserten ringde jag The Arkfanet Julle, tänkte att hon skulle få lyssna lite live på dem =) . Men tydligen var det så hög musik att det inte lät så bra i telefonluren på andra sidan.

Idag vankas jobb, så det blir inte mycket av Karl-Oskardagarna för min del, speciellt inte eftersom jag åker på att kliva upp till jobbet 0515 imon ...

Kommentarer
Postat av: ebbie

Kolla min blogg! Säljer lite kläder i fint skick!

kram

2010-08-06 @ 13:31:40
URL: http://ebbie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag skulle också velat se The Ark live. Inte för att jag är ett särskilt stort fan av själva The Ark, utan för att jag älskar konserter. :)

2010-08-10 @ 00:55:17
URL: http://alexxandrakristoffersson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0