Halveffektiv

Jag har inte bara suttit i sängen med datorn idag iaf, jag klev tom upp vid 10 =) ! Jag har duschat, tvättat en mörk maskin, vattnat blommor och sminkat mej. Nu däremot är det latheter som gäller, i en timme till. Jag har kollat på några avsnitt av Rederiet som ligger uppe på tuben och nu lyssnar jag på Christer I P3.

Om en timme ska jag iväg och vara social genom en fika med en kompis. Ska bli gött med kaffe =) .

Dessutom ringde min chef och gav mej 12 extra timmar på jobbet denna veckan, vilket är välkommet och imon är det dags att börja dansa. Jag kommer ha sån träningsvärk senare i veckan -.- ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0