aljohansson.ching.chong?

Jag märkte nu att bloggen fått besökare från Kina, bla från Shanghai. Och när jag klickar vidare för att se varifrån de kom till min blogg så kommer jag tillslut in på en kinesisk sida, och jag fattar ingenting! Så jag tog mej via google in på sidan för möjligheten att kunna översätta det som stod, och jag fattar ingenting! Jag fattar inte vad sidan går ut på och jag fattar inte hur jag och/eller min blogg hamnade där. Jag kan fö inte hitta den när jag kollar runt.

Med hjälp av min förvirrade hjärna funderar jag också på om jag ska äta middag eller bada först. Det blir nog middan, är lite svulten då jag inte ätit på typ 8 o'n halv timme.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej söt blogg kolla in på min blogg och fråga gärna en fråga i min frågestund:)



Ha en bra dag!

2010-04-16 @ 17:50:05
URL: http://amisamanda.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahah aa sånt där är lite knepigt xd men, men:)



Vill du följa varandra med bloglovin? :D

2010-04-16 @ 18:07:11
URL: http://liwo.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0