Webradio och bäddad säng

Jag har börjat somna på min säng om kvällarna, ovanpå täcket. Det är betydligt svalare och när det blir för svalt tar jag, i sömnen, på mej filten som ligger i fotänden. Detta är jättepraktiskt på morgonen sen, bara att vika ihop filten och rätta till kuddarna, voilà, sängen bäddad!

Imorse hade jag lite tid över, trots att jag vaknade av mej själv en timme innan jag skulle med spårvagnen (jag hade glömt trycka på Spara när jag ställde klockan igårkväll). Så jag surfade lite och via google hittade jag att Gold FM hade en webradio! Lyckan var total. Och kolla vad jag hittade på derad hemsidas förstasida!

Mina två favoritkvartetter <) ! Jag försökte gå in på sidan med mobilen också, och det gick lysande. Dock gick det inte att lyssna på webradion den vägen, det gjorde mej lite ledsen. Men nu vet jag vad jag ska lyssna på när jag lyssnat klart på alla gamla sommarpratare. Jag är just nu på Ola Salo.

Det regnar i den här stan! Som faan!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0