Lata dagar och nostalgi

Ja, körtelfebern håller i sej, det märks väl främst på mina svullna halsmandlar, ögonlock och min trötthet. Halsen är betydligt bättre och det känns knappt när jag sväljer längre, men tröttheten ... Jag skulle kunna sova dygnet runt! Och ändå vara trött och vilja gå och lägga mej.

Jag varken orkar eller får vara med på danslektionerna, jag får sitta i ett hörn och filma och anteckna, kul!

När jag kommer hem stupar jag i säng som om jag dansat och hållt igång i timtal. Sen loggar jag in på youtube och kollar på gamla Eva & Adamavsnitt. Så kopiöst roligt, speciellt andra säsongen <)) ! Och så blir jag kär i Alex igen =). Sånt blir man nog frisk av. Nu ska jag ta mej an ett avsnitt till.

I'm the fooool!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0