Sjung om studentens lyckliga ...

Förlåt, KYLIGA dar. Jag har fått uppleva min andra student, men den var inte lik min första nånstans, förutom att jag hade samma kläder och mössa.
Imorse klev jag upp 0510, 0630 pälsade jag på mej ordentligt och cyklade ner till skolan för att möta en klasskompis där. Det var en liten omväg, men det var dit vi båda säkert hittade. Då var klockan 0705, fortfarande mörkt och så gott som noll trafik, skönt.
Sen irrade vi omkring i centrala Göteborg för att hitta till inspelningsplatsen av Jävla Pojkar. Det är iaf produktionsnamnet, det kanske ändras sen.

Idag, i mitten av oktober, var jag en del i ett studentutsläpp. Så jävla kallt! 0730 till 1630 höll vi på och det blev fyra scener. Fick träffa Marika Lagercrantz och Nina Gunke =) ! Det var fler skådespelare jag kände igen, men inte kunde placera var ifrån.


En lång, skojig, kylig dag som bjöd på en ny erfarenhet och jag hann komma hem innan Bumbibjörnarna =)) ! Dock missade jag Melodikrysset, så det får bli webradion.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0