Varför idag?

Varför är det söndag just idag?
Varför är jag så trött just idag, när Bobban kommer och allt?
Varför måste Bobban komma just idag?
Varför känner jag mej sjuk just idag?

Stora frågor som man inte bara kan svara Ja eller Nej på.
Just nu sitter jag och dricker, vad som jag är halvt övertygad är, mitt immunförsvar, dvs citronvatten. Känner mej som att sjukdom är nära fast jag inte har nån anledning till det, jag gjorde inget särskillt igår, badade inte i älven tex. Hoppas jag blir bättre nu, med en halv citron i magen <) .

Klart att jag ser fram emot att träffa Bowdiiil, men jag kunde vaknat piggare ... Vakna, ja. Jag fattar inte hur kroppen kan veta en utomstående sak när inte hjärnan gör det! Jag vaknade 0815, klockan skulle ringa 0845, och när jag kollade på mobilen väntade den fortfarande på att jag skulle trycka ok på att den skulle alarmera. Creepy. Jag belönade kroppen med att ställa klockan på 0900 istället, och spara det.

Nu är jag snart försenad, dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Carina Iren, sjukepleiar student!:)

God bedring:)

2009-11-15 @ 11:33:58
URL: http://sleggja.blogg.no/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0