Merlin del 6

Det var inte som jag trodde när jag twittrade om att det var flera som lagt ut det senaste avsnittet på tuben. Det var istället nån sida som lagt ut första delen av fem (ett helt avsnitt måste delas i fem på youtube) flera gånger i olika namn och så var det bara först deras webadress och sen en stillbild i åtta minuter ...
Men som tur är kom jag ihåg kodnamnet som en användare lägger ut de senaste avsnitten under <) !

Jag får förlita mej på britterna, andra säsongen visas för fullt i det förenta kungadömet och kommer inte till Sverige än på ett tag. BBC har visserligen en webtv, men man måste dessvärre befinna sej inom Storbritanniens gränser för att ha tillgång till de rörliga bilderna =( . Thank God for youtube! Och för den användare vars uppladdningar jag prenumererar på.
På lördag visas del 7 på brittisk tv, och då är det inte långt kvar innan jag får en del av kakan =)) !


Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0