Jag längtar

Om fyra veckor är det inte bara lov, vilket i sej ska bli skönt och kul, utan det är också den helgen min far och syster kommer upp till mej.
Om fyra veckor, det är alltså den 12e december, Yeey =)) ! Det jag har planerat är att vi under större delen av lördan promenerar och umgås på Lisebergs julmarknad, sen får de sova hos mej för att på söndan åka tillbaka till kära Småland. De planerna verkar pappa går pappa med på, teoretiskt sett. I praktiken hänger det på att det inte är för mycket snö som hindrar och försvårar för en bilförare.

Jag har varit inne på Lisebergs hemsida och läst lite om vad som väntar och jag ser jättemycket fram emot det. Även om marknaden hade premiär idag så väntar jag nog ändå med det tills familjen är anländ.


Imon ska jag ta mej ner till stan, jag ska möta Bobban vid tåget och hänga med henne några timmar tills hennes färd går vidare mot horisonten =) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0