Hoppas på en bättre dag

Då var jag så gott som klar att fara igen. Har linser, kläder och tänder att ta hand om bara, men jag har ju en halvtimme på mej.
Igår gick jag och la mej vid halv elva, när hände det sist? Jag vet dock inte hur lång tid det tog för mej att somna, men jag måste ha gjort det betydligt tidigare än jag brukar, det känns skönt.
Jag sov dessutom med en kudde under svanken, jag kände igår att jag hade så himla ont där. Enligt danstekninkens alla regler ska man skjuta fram höften för att bli av med svanken och det går tydligen inte min kropp med på. Idag känns det lite bättre, men gör nog om det inatt.

Vid klockan sex drömde jag att jag var hemma hos min pappa och löste Melodikrysset, så spelade de Mio Min Mio med Gemini.
- Nu skramlar det till i B. Anderssons konto! sa jag till pappa.
Sen vaknade jag (det var då jag såg att klockan var 0559) och efter nån sekund hörde jag att det var just den låten som spelades i radion. Det är läskigt hur omvärlden går in i drömmarna så. Och nåt som verkligen är läskigt är att det verkligen är Björn&Benny som skrivit den! Det visste inte jag att jag visste, tror jag iaf.

Efter Mio Min Mio var det dags för ännu mer stimpengar för ABBA-Bna. Angel Eyes <) ! Inte kunde jag väl somna om innan jag lyssnat klart på den!
Efter det var det fritt fram att sova till klockans alarm skulle tvinga upp mej. Då spelades en låt jag inte hört på jävligt länge. Ännu Göder Solen med Nordman. Herre Je, jag kommer ihåg när jag fick den skivan 94!

Mio Min Mio
Angel Eyes
Ännu Glöder Solen

Nu är det däremot dags att ge sej av! Hoppas att denna dan blir bättre, piggare och friskare än igår.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: ja du får krya på dig!

2009-11-24 @ 09:08:44
URL: http://liborius.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0