Har jag koll på min balett?

Idag fick vi innan balettlektionen ett papper av läraren. En slags utvärdering kanske, fast det inte heller är rätt ord. Sjukt svåra frågor som vi ska svara på individuellt inför utvecklingssamtalen.

Vad tycker du om klassisk balett?
Vad hade du för förväntningar och hur tycker du att det blev?
Är du själv nöjd med ditt arbete denna termin? (några ex?!)
Vad är du inte nöjd med? (några ex?!)
Vad är det viktigaste du lärt dej i ämnet balett under denna termin?
Har ämnets innehåll passat dina intresse och din motivation?
Hur upplever du lärarens sätt att lära ut?
Har du fått uppmärksamhet från lärare under lektionerna?
Har ämnets övningar utvecklat din:
a) vighet
b) kroppskontroll
c) teknik
d) stil/artisteri
Vad är du särskilt bra på? Din styrka?
Vad skulle du vilja ha hjälp med för att utvecklas dit du vill?
Vad har du för förväntningar inför din nästa termin?

Helst ska man väl svara i mer än ett eller ett par ord och motivera sej efteråt, vilket jag är så ofantligt dålig på, sen ska man bejaka självinsikten, vara realistisk utan att vara för hård mot sej själv. Det är jag också ofantligt dålig på! Jag har mycket lättare att se mina svagheter än styrkor.

Innan jag svarar på frågorna lyssnar jag på Christer I P3, och öva på sången. Äter ägg gör jag just nu.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0