Eric Burdon och Bono i snön

Jag har fått för mej att sångaren i The Animals (House Of The Rising Sun) , Eric Burdon, och U2s Bono ser likadana ut. Varför har jag ingen som helst aning om, jag tror inte ens att jag sett hur han ser ut förrän jag kollade upp det idag. Men fel hade jag ju ...


När jag skulle cykla hem för drygt en timme sej fick jag en ledsam överraskning - nederbörd. Inifrån såg det ut som vanligt, harmlöst regn, men skenet bedrog! Det stacks och sticktes om vartannat i ansiktet. Snö ... Brr!
Men Radio88 kan konsten att trösta =) ! När jag som minst ville lämna sängen i morse hör jag tonerna av Lucy In The Sky With Diamonds och då gick det lite lättare att tända lampan och kliva upp. Sen på hemvägen, när snön piskade som hårdast, hörs ett välbekant intro som tillhör King Kong Song <) .

Nu ligger jag i sängen igen, vill gärna somna nu.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0