Ao, min kropp ...

Nu har jag stått och strukit kläder i över två timmar, nu har jag fått ont i ben, rygg och nacke och bryter arbetet trots att det inte riktigt är klart.

Osmos, det är ett ord som jag grunnat på i ett dygn, minns inte hur det kom sej att jag började grunna, men jag var tvungen att komma på det utan att använda Wikipedia. En liten egenhet jag har. Dock kom jag inte längre än att jag kom på att det hade med naturkunskap att göra, så jag fick fråga en människa av kött och blod. Det hade nåt med cellmembrans vätskegenomtränglighet, eller nåt. Det var en jävla utläggning på Wikipedia och en gång i tiden har jag kunnat detta.

Mitt chokladsug vägrar ge med sej. Jag skulle ha kunnat gjort mej ett glas O'boy, men jag vill ha mjölken som är kvar till frukost imon. Aah!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0