8 timmars rörelse

Fy fan vad jag är trött nu! Jag har i princip hållt igång på en hög fysisk nivå sen klockan åtta i morse då jag började min kraftigt ansträngande cykelrunda till skolan. Mellan 0900 och 1000 var det stepp, 1045-1215 jazz. Jag fick vila lite mellan lektionerna och efter skoltid medan jag sällskapade när några klasskompisar åt lunch (sån lyx som inte jag har råd med, jag nöjer mej med två måltid om dagen) . Men sen bar det inte raka vägen hem. Den vanliga vägen över bron gick det, men sen svängde det av mot nya äventyr.
Anledningen till det var att jag erbjöd mej följa med en klassis att kolla på en eventuell ny lägenhet, det låg ju ändå på Hisingen. Men vi visste inte mer än områdets namn och att det låg i Backa, så vi vimsade runt på våra cyklar och frågade lite folk på vägen. Vi blev tom tio minuter för tidiga, och klara med visningen en kvart senare, så det var bara att cykla tillbaka och strax intill foten av bron skildes våra vägar - hon tillbaka över älven och jag åt motsatt håll. Lägenheten var fö billig men tacky. Eftersom hon isf skulle dela den med nuvarade hyresgäst så finns det inte mycket man kan göra åt inredningen =/ ...

Jag är så trött, så trött. Jag skulle bara vilja värma vatten, hälla i en flaska, rulla in den i en handduk och lägga på magen, som jag gjorde igår. Men idag har jag inte ont i magen, det kanske är skönt ändå. Jag ska nog istället ta och smörja in min häl med Reparilgelen jag köpte idag på balettlärarens inrådan.

Sen ska jag sova.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0