Vitt porslin

Nu kände jag jävlar i det att det var dags för en uppfräschning på toaletten. Både stol, handfat och spegel fick sej en omgång. Allt medan jag desperat försöker vi vacker. Iförd ansiktmask som stelnar allteftersom står jag, även på knä, och fejar och skrubbar. Kan inte ha varit en för fager syn, så jag förseglade dörren noga bakom mej =) .

Vi har börjat repa på allvar på vår välgörenhetsgala, så dags nu med en dryg vecka kvar. Jag känner ingen personlig press  eftersom jag inte är satt att göra så avancerade saker, men det finns ju andra som är det. Hoppas allt löser sej.
Jo, förresten, jag är satt på en avancerad sak. Mitt solo ... Hur ändaste in i helvete ska jag klara de stört höga tonerna i bröstklang!? Jag kan inte ...

Jag skulle fortsatt med innebandy istället. Igår körde vi det på friskvården och fan vad bra jag var! Trots att jag var förkyld och hostig och därför inte hade linser på mej, så jag hade enorma problem att se bollen. Jag gjorde tom med ett gäng mål! Det brukar jag aldrig göra, oavsett sport. Ah, jag hade så roligt.
Idag hade folk roligt åt mej istället. Under en diagonal på auditionträningen ingick det att man skulle hjula och sånt är jag livrädd för. Jag vågade inte ens sätta i händerna i golvet. Men istället för en fin, graciös, vig hjulning så gör jag istället en inte fullt så fin, graciös, vid kullerbytta ... Jag trivdes bättre med det. Då.

Nu ska jag lära mej hjula igen, lika fint som när jag var liten.

Kommentarer
Postat av: maja

hahaa, jasåå??

blir så trött på att alla tror dom är lika en massa hotties, när det inte är så. typ som att blondinbellas boyfriend skulle va lik nate i gossip girl. eeeeh??

2009-05-07 @ 23:29:30
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: Marsha

Fin räddning där! Det gillade vi! Mycket bättre så, än att satsa allt och det ser förjävligt ut. Ibland tror man helt enkelt att man kan bättre..HAHA..

Såg du min hjulning..HAHAHAH!!

2009-05-08 @ 14:45:45
URL: http://marshas.blogg.se/
Postat av: maja

nää, jag känner mig ganska nördig när jag måste medge att jag läser blondinbellas blogg. men det blir som ett beroende det här med bloggar. måste sluta läsa fler.

gossip girl däremot borde du ta och se!

om inte annat, så för snygga nate! hähä

2009-05-08 @ 17:09:17
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: al

heter du också al?

vi är samma!!

hahahahaha

2009-05-08 @ 19:56:20
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0