Min Kamp

Mot ett städat internatrum!
Andra går på förmiddagsfika och jag går till rummet och städar. Ända sen det började bli stressigt med auditioner och välgörenhetsgala har jag inte riktigt tänkt på min hemmamiljö. Och de lediga stunderna tar jag vara på genom att verkligen vara ledig och inget annat.
Nu dock, har jag tröttnat. Hoppas verkligen inte att någon vandrat in på rummet medans jag varit borta och sett denna misär, man kunde mycket väl tänka sej att Adolf Hitler junior påbörjat det tredje världskriget just inne på detta rum.
Jag tänker inte lägga ut några bilder på Markaryds enda inomhustipp, för detta är mer än vad jag kan stå för. Därför ska jag fortsätta i fem minuter till, då nästa lektion börjar.
Giv mig edert stöd!

Kommentarer
Postat av: imbros

det finns nog några alternativ. antingen bröst eller hud kanske?

2009-05-04 @ 23:21:02
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0