Långa kvällar

Om tre dagar är det torsdag. Då, vid den här tiden, har vi lämnat klassens sista projekt bakom oss. Det kommer nog snart kännas vemodigt, just nu känner jag bara stress. Förmodligen helt obefogat, övriga menar att allt är under kontroll.

Men mellan repen har vi vanliga lektioner också. Som Skapande. Jag designade världens bästa handduk förra veckan och denna gjorde jag slag i saken och målade av mina skisser. Så här blev resultatet, ska bara strykas och sen är det bara att attackera med blöta händer.

Jag gillar verkligen min badrums/Bondversion av 007 !

Nä, om man skulle göra sej iordning så ja kan se ännu ett avsnitt av Merlin. Fy fan vad jag blev ledsen när jag upptäckte att det inte fanns med nåt extramaterial på den svenska utgåvan ... =,(

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0