Fyra rubriker

Ja, det har hänt lite grann och jag har inte haft ork eller tid att blogga om det. Jag gör en skitsnabb sammanfattning nu.

Måndagsfest
Det är nåt jag inte varit på så mycket, även om de funnits i min direkta närhet många måndagar. Plikten framför allt, som nån kung lär ha myntat.

Migrän?
På tisdagen fick jag sjukskriva för första gången. Nu kan man lätt tro att det var pga baksmälla, men så var det inte. Isf var det ett konstigt symptom. Jag hade så jävla ont i mitt vänsteröga och i bakhuvudet.

M1or
Igår var vi på deras sista framträdande, det blev mycket tårar och skratt om vartannat.

Klassresa
Om 20 minuter går bussen till Halmstad. Där kommer det bli besök på Arosfortet, à la Fångarna På Fortet, laserdome, bowling och tacobuffé.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0