Egenkoreograferat

Jag har genast blivit betydligt piggare. Jag kröp ner under täcket pga tröttfrossa och sen helt plötsligt slog det mej. Dvdn! Det var så att innan auditionproven började kom danslärar- (och idag dansjury-)Jonna fram till mej och la ett skivfodral i min hand. Det tog en hel del sekunder innan jag fattade vad det var. Våra egna koreografier =)) ! Varför hon gav den just till mej vet jag inte, men nu har jag kollat igenom den, före alla andra. Den ska brännas till hela klassen givetvis. Kul, kul, jag har kollat på min och Jonnas ett par gånger nu. Den är faktiskt ganska häftig! Roligare blir det att kolla på när man ser hur jag inte kan låta bli att mima med till mej själv >)) !

Kommentarer
Postat av: Pierre

aha, låter ju inte så tokigt det där! Du får slänga upp den på youtube för allmän beskådan ;)!

2009-05-22 @ 22:05:16
Postat av: al

Pierre:

Tuben? You wish! X)) Jag kan slänga upp en bild med utdrag från den! =)



Precis, du hade dragit upp Jokern ur tarotleken! =))



Naw, tack ska du ha! Jag hoppas också! =/ Jätte, jätte, jättemycket!



al

2009-05-22 @ 22:26:10
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0