Söndagsaktiv

Usch, de här helgerna går alldeles för fort. Det gör ju veckorna också iofs, men helgen får gärna sega på sej. Men man kan ju inte få allt.
Nu ska jag sätta mej och renskriva vårt komedimanus, har bara andra akten kvar. Undrar om det blir för långt, ska försöka få det utskrivet tills imon så jag kan fråga vår dramalärare. Manuset får jag ägna min tid åt nu, sen får vi se om nån hör av sej och vi ska öva på 31 mars. Nu har vi fått alla låtarna utlärda, ska bara sätta text och stämmor så de går utantill.
Ser Fridas benvärmare hänga borta vid synten, de är ju klara, ska bara fästas. Om jag ändå ska till villan kan jag ju ta med dem upp i sysalen och ordna det, så får hon dem imon. Jag är fantastiskt flitig. Ska bara sätta igång. =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

mm vad du är duktig! har det gått bra med manuset? p&k

2009-03-22 @ 13:10:19
URL: http://alliinrep.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0