Jonna och jag med Ronny och Ragge

Hahaha, vilken rolig kväll det varit idag, jag jätteont i magen av allt skrattande. Jonna kom in till mej klockan åtta och vi kollade på Så Ska Det Låta. Men det varade ju bara en timme, så vad sätter vi självklart på? Jo, Ronny och Ragge! De har ju lyckats gå helt förbi henne, aj dånt anderständ! Två av tre säsonger klarade vi av, sen blev hon trött och ville sova =).

Grejen är att jag egentligen också är jävelusiskt trött, men jag vill skratta mera! Därför kommer jag kolla på de två första säsongerna igen, fast på kommentatorspåren. Fredde och Peter som kommentatörer, så fruktansvärt roliga! Med deras kommentarer blir serien ännu roligare. <))

Shit, det kommer ta typ tre timmar ... Jag sov fyra inatt. Jag kände igår att jag inte skulle lära mej mer, även om jag höll mej vaken och satt uppe, så jag gick och la mej och somnade ~0200. Klev upp klockan 0600 morgonen efter och fortsatte rabbla text och öva på mina pianokomp. På lektionen gik det väl halvdant, men de jag kompade var ändå nöjda, jag stakade mej mycket på min text, som jag visste jag skulle göra.
På dramalektionen efter sången fortsatte vi med manusskrivandet och vår komedi. Jag fick uppdraget att renskriva det till nästa fredag. Jag fick tio minuters monologträning också. Ska gestalta en galen fröken Julie. "Jag skulle kunna dricka ur din huvudskål, jag skulle vilja bada mina fötter i din bröstkorg, jag skulle kunna äta ditt hjärta helstekt!". Crazy, som sagt.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0