Dolph Lundgren, var kom du ifrån?

Filmen tog inte slut förrän 0355 i morse. Jag sov ganska bra, vaknade vid två tillfällen innan jag klev upp på riktigt. Det märkligaste är att jag under hela min drömtid drömt om Dolph Lundgren av alla människor. Ibland var han i ett bibliotek och rekommenderade en bok på kinesiska till en lektion med Ingvar Oldsberg som lärare, nån gång var han min "mammas" pojkvän, nån gång var han nån slags ansvarig för internatboendet och en annan var det som i en actionfilm; han var en good guy och skulle rädda mej ur en källare. Bland annat.
Asså, jag fattar inte hur han kom in i min hjärna över huvudtaget. Filmen jag kollade på inatt var Walk The Line, så om det varit Joaquin Phoenix hade jag förstått det. Ja, jag har ju Rocky-boxen, men jag gjorde ju inte annat än att kolla på ryggen på själva förpackningen. Jättekonstigt ...

Dolph, var fan kom du ifrån?

Kommentarer
Postat av: evelina

fråga gärna något i min frågestund :)

2009-03-01 @ 18:34:45
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: al

Pierre:

Hahaha, no way! X)) Jag tog väl två tredjedelar av jordnötsringarna. Sen mådde jag illa. =)

Tänkte gå lös på det sista snart, ska bara få i mej lite bättre mat innan.



Nja, det är väl så. Jävla lurendrejeri och uttnyttjande ... X(



al

2009-03-01 @ 21:42:30
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0