Varför så trött?

Jag sov massor av timmar inatt, kände mej utvilad. Sen går jag in och lägger mej i sängen för att lyssna färdigt på Christer I P3, när det är slut och jag byter till Lugna Favoriter, däckar jag som om jag inte sovit på flera dygn. 1600 till ~1900, vad är det frågan om? Jag har några alternativ:
  • Lugna Favoriter är världens mest uttröttande eller hypnotiserande radiokanal.
  • Det tar otroligt mycket energi för kroppen att bearbeta den solstrålning den fått ta emot idag.
  • Jag har inte ätit mer än två skivor bröd idag.
  • Jag var uppe och gjorde saker i sömnen inatt så kroppen inte alls är utvilad, utan snarare har utsatts för en ansträngning.
  • Jag håller på att bli sjuk.
Ja, nåt såhär går mina tankar, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska klämma hamburgaren som blev över från igår, men den är för varm fortfarande. Se om det hjälper med mat. Men jag har ändå druckit mycket vatten, så det borde inte vara en matfråga.
Jaja, jag piggnar väl till senare förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Jag skulle tippa på att det är en kombination av samtliga alternativ du räknade upp =)



Måste säga att det är rätt imponerande att en hamburgare som blivit över från igår fortf. är varm...shit va den måste varit varm när den var precis färdig så att säga, heheh =D

2009-06-24 @ 20:03:45
Postat av: al

Pierre:

Eller så var det för att jag värmde den lite för länge i micron innan jag skrev inlägget! =))



al

2009-06-25 @ 01:41:03
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0