Solen kom!

Yeey, det är sommar ute! Jag och datorn lyssnade på Christer, men så ville en av oss få sina batterier laddade med en gång, så det var bara att anpassa sej och plugga in datorn. Medan jag låg inne och tittade ut på det vackra vädret kom jag på att jag ju har en till elektronisk kompis, herr Sony Ericsson! I med handsfreen och ut i solen igen med Christer i öronen <) .
Mitt i en låt så hörs en mansröst som berättar att han ska "utfärda en varning till allmänheten". Jag spärrar upp ögonen och blir på helspänn! Jag är livrädd för extrainsatta nyheter och varningar till allmänheten. Jag tänker alltid "Nu har nån dött" eller "Nu kommer jag dö". Vad handlade varningen om? "Microbiologisk förorening i dricksvattnet. Man bör koka vattnet innan det används i matlagning eller dricks. Gäller för Örebro län och Karlskoga".
Ja, värre än så var det inte. Jag lyssnade klart på programmet och när det var slut kände jag efter på min hud och det hade börjat klia. Dags att gå in.

Jag ringde till pappa och frågade när han skulle in till stan och om jag fick skjuts till och från systemet. Det ska ju förberedas inför kommande midsommar =)) ! Nu går jag nog inte ut nåt mer, inte för att solbada iaf, tvn får min uppmärksamhet! Medan jag kollar på den kan väl ni spana in och beundra min otroligt vackra solbadsfrisyr!

Vackrare än så blir det inte <) !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0