Utomstående - gör er inga besvär!

Ni kommer inte förstå. I mitt första inlägg om midsommar kommer jag tala i gåtor, en person kommer möjligen haja. Man måste ha sin bikt även om man inte är katolik.

Är det bra eller dåligt att inte lära känna alla?
Jag tror han hade kniv, eller iaf rakhyvel. Jag känner det på mej ...
Hämmade jag medan jag var nere eller ändrade jag när jag kom upp? Det är min största fråga just nu. Vilket är isf värst?
Jag vet att man inte borde lita på nån man inte känner mitt i natten. Ska jag det ändå, när det berör den andra också?
Jag ska ta reda på vissa sanningar, ge mej ett par veckor!

Jag skriver ett mer intressant, givande och framför allt begripligt inlägg när jag har ork och tid. Nu ska jag häva mej i bingen för imon är det arbete som gäller.

Natti!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0