Stick du stygga mara!

Jag har drömt såna sjuhelvetes mardrömmar hela natten! Det var riktigt längesen jag gjorde det och jag tror det beror på att jag, pga värmen, öppnat fönstret och alla förstärkta ljud utifrån kommit in i mina drömmar.

Det jobbigaste: Jag vaknade aldrig när det var som hemskast, som man brukar, istället vaknade jag lite då och då och var tvärsäker på att jag fortfarande var inne i drömmen och att allt som skett var sant.

Det konstigaste: Egentligen skulle jag säga handlingen, men det finns fan inga normala drömmar. Jag skulle mer än gärna somna om igen, trots att jag vet att det kommer innebära en fortsättningsdröm på allt, som det blivit varje gång jag somnat om, det är konstigt.

Det jobbigaste(2): Jag är så stört trött fortfarande.

Det konstigaste(2): Jag är så stört trött fortfarande.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0