På skolfronten intet nytt

Nä, det var inte utlagt några namn på sidan idag heller. Fick lite inside information om att det kommer komma upp imon, får se om det är en säker källa. Jag kan knappt bärga mej!

Idag har jag varit vågrät hela dan. Det är verkligen farligt att dricka några harmlösa öl på fastande mage! Så full som jag blev när jag kom hem har jag baske mej inte varit på länge. Lite pinsamt faktiskt, en måndag ...
Men jag hade en störtskön dag, började svettigt med sol, sol och sol och avslutades med ölande nere på stan med Jojje <) . Jälit naajs!
Växjö, ribban är lagd. Och jag har tre veckors semester!

Kommentarer
Postat av: al

Pierre:

Tack ska du ha! Det ska du inte behöva göra så länge till, bara tills imon förhoppningsvis. =)



Ah, det hörs att det är Björn och Benny! X) Och Helen Sjöholm! The perfect match.



al

2009-06-02 @ 19:26:46
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0