Ikväll blir det öl!


Ikväll ska jag fira nationaldagen tillsammans med Jojje och Therése. Exakt vad vi kommer hitta på får framtiden, spontaniteten och fantasin utvisa, jag vet säkerligen att jag kommer sänka åtminstone en öl <) .
Men innan dess ska jag grilla med min mamma. Hon slutar snart och jag böjar bli hungrig, toppen! Kanske för att jag inte tagit tummen ur tvåan och tagit mej nåt att äta. Drack bara O'boy till frukost. Kanske inte så bra ...

Ah, jag vill att kvällen ska bli rolig! Heja Sverige som spelar fotboll ikväll med, hoppas det inte gör nåt om jag smygtittar på den medan den pågår!

Kommentarer
Postat av: al

Pierre:

Jess, imon är det uppstigning 0510 ... Kommer bli trögt med tanke på att det är runt det dagset jag brukat gå och lägga mej den sista veckan =/ .



Annars vet jag inte, kommer inte vara schemalagd förrän efter midsommar, men förhoppningsvis blir det en del iaf, så siffrorna höjs på kontosaldot! =))



al

2009-06-07 @ 23:13:53
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Pierre

hehe, nä, d e väl aldrig fel med lite pengar...bara o bita i d sura äpplet =)! Själv börjar jag jobba fr om den 29:e juni o sen blir det till att stiga upp halv tre varje natt o springa i trappor som en jävla galning =)! Ledig helgen då förtåss som väl e.



Hittade förresten den här...Björn Skifs o Tommy Nilsson sjunger Bright Eyes. Lite uttalsproblem på Björn men d låter rätt bra asså... inte jämförbart med Art kanske men va fan =) http://www.youtube.com/watch?v=BNORpK2j8YY

2009-06-08 @ 13:51:30
Postat av: al

Pierre:

Ah, halv tre!? Fy fan då måste man ju gå och lägga sej vid 19 om man skulle palla. Fast jag hade nog skitit i att gå och lägga mej över huvudtaget =)



Oh, tack! =)) Ja, låten är fantastisk, men jag tyckte Björn lät lite svajig ... =/ Synd, för han är en bra sångare. Egentligen.



al

2009-06-08 @ 17:39:09
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0