Fattigt

Nu är jag 3087 kronor fattigare, det är pengar jag skickat över till Jojje, pengar hon la ut för mej igår. Vi har nämligen bokat plats på ett plan till, fyra nätters sovplats i, och plats på ett plan hem från

LONDON

Vi satt och fnulade på detta igår. Skulle egentligen ha gjorts på eftermiddagen, men då jag är lite för snäll för mitt eget bästa och dessutom inte kan säga nej, hoppade jag in och akutjobbade. Fan fyra timmar extra i resekassan!
Hur det var så åkte jag tillbaka till Jojje efter jobbet runt nio. Halv ett cyklade jag hem igen, då har vi bokat flygbiljetter och fyra nätter på ett vandrarhem. På torsdag ska vi göra oss fina och ta passfoto.
Weei!
Snabbt har det gått. Det började för exakt en vecka sen, på vår ölfika. Lite dimmig kläckte jag ur mej att jag gärna skulle vilja åka till London, jag har aldrig varit i England över huvud taget. När vi når slutet av samtalsämnet kommer vi överens om att vi måste åka till London i sommar.
Sen tänkte, iaf inte jag på det mer förrän jag kommer till jobbet i söndags och schemat för vecka 30 sitter uppe. Inte en enda jobbtimme. London! Jag slänger iväg ett sms till Jojje och dan efter, igår, måndag, bokade vi resan.

I'm going to England, baby!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0