Ett minne blott

Nu är den väck. Min stackars nagel som gick åt helvete på jobbet i söndags. Det svider lite på den sidan där nageln från början inte var av, men det går väl över för hoppningsvis. Så här illa var det faktiskt.
Den streckade linjen markerar var den vita kanten ska börja tillika var den faktiskt började innan den lossnade från sitt fäste.
Nu finns där ingen vit kant. Ingenting. Där nageln tar slut kan man nu se en fingertopp, det kan man inte göra på nåt annat finger =,( .

Och jag som ville vara fin på midsommar, och bara vara duktig på jobbet! Vad får man för det? En alldeles för kort, trasig nagel som orsakar svidande. Tack. Tack!

Kommentarer
Postat av: al

Pierre:

Ja, självklart blir det öl! =)) Smarrismaskens.



Åh, midsommar i "Jongby", det låter ... Inte så intressant faktiskt, om du ursäktar ... =) Men, det blir väl vad man gör det till.

Jorå, drick du din Sambucca och gläds över att få ha den för dej själv! X))



På tal om det, varför la du inte upp den roliga bilden när jag sitter bakom Emma och Bettan med sin fina bh och "halsar" din Sambucca? =))



al

2009-06-16 @ 18:58:01
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Pierre

hahah, nä, jag håller med dig! Men midsommar hemma framför teven låter heller inge vidare så va fan, man får väl bjuda till lite ;D!



haha, just ja, den bilden måste upp! Det visade sig vara ett jäkla projekt o lägga upp bilder på fb...ägnade 3h åt det igår kväll. Var helt slut i skallen...för det skulle ju tvunget jävlas emellanåt "uppladdningen misslyckades" osv. o jag insåg ju att man tagit en del bilder o alla låg i olika mappar... Men glömde jag den bilden så får jag på att igen ;)

2009-06-16 @ 19:39:05
Postat av: al

Pierre:

Va, nej, nej, då måste Ljungby vara klart bättre =) !



Tro det? Ja, jag har aldrig provat det där. Lär nog dröja också, bloggen är fortfarande min förstaprio =) .

Ah, det är en vacker bild! X))



al

2009-06-16 @ 19:56:37
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0