Back on track

Nu fick jag igång internetet, jag kunde väl inte veta att det bytts lösenord.
Dock har inte mycket hänt värt att skriva om ... Jag hälsade på far och katt i helgen, jag har hämtat ut mitt pass och planerat Englandsresan med Jojje.
Idag gick det ut på att boka ett annat vandringhem och avboka det andra, skrev ut tunnelbanekarta och så skulle vi höra med respektive mobiloperatör om möjligheten att använda mobilerna utomands. Jag som gik dit för att få den tjänsten att funka överhuvudtaget fick en liten chock när Teliakillen sa att det redan ska funka.
- Men det funkade inte ens i Danmark, kommer det funka i England då?
- Är du säker på att du gjorde helt rätt med landsnummer och så, för jag blir väldigt förvånad om det inte skulle funka, för det ska det!
- Nä, jag skulle ringa från Danmark till Sverige och jag slog +46 och tog bort första nollan. Istället var det en dansk kvinna som pratade på om nåt oförståeligt.


Ja, så gick vi på. Jag skulle ändå försöka använda min mobil som det var nu, annars skulle nån här hemma ta sej till Telia och fixa ett slags utlandsabonnemang.
Men det fixar sej, det är femton dagar kvar! Åh, jag är så förväntansfull. Det enda jag egentligen oroar mej för är vi inte kommer hinna med allt vi vill på de fem dagarna.

På tal om när jag hämtade ut passet på polishuset träffade jag en kompis från gymnasiet som jag nog inte har träffat sen den tiden. Han skulle med hämta ut pass för att åka till Prag med sin fru! Omg, killen är nåt år äldre än mej och är en äkta man och make. Jag kände mej liten och väldigt efter! Två personer, oberoende av varann, har sagt att jag borde leta upp min framtida man i London. Jag får väl ta och göra det då =/ ...

Nu ska jag baske mej sova, imon gäller arbetstiderna 0700-1400 med uppstigning 0500, lika som idag! Att jag varit trött idag. Det kan inte ha varit enkelt att vara effektiv tillsammans med mej =:) .

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0