Problem

Jag har verkligen problem med att gå och lägga mej. Det är så jävla tråkigt.
Eller, nja, just själva grejen att få krypa ner i sängen skulle just nu vara underbar, det är alla ritualer innan som är jobbiga och tråkiga.
Ta ut linser, sminka av sej, smörja in ansiktet med diverse krämer, peta, borsta och gurgla tänderna, byta om... Allt detta skjuter jag mer eller mindre omedvetet upp så länge jag kan.
Nu börjar klockan närma sej tre och jag sitter här som om det vore tre på eftermiddagen. Till det yttre. Ser man till det inre så känner jag att jag börjar krokna. Den störst bidragande orsaken till det är min spänningshuvudvärk i bakhuvudet som varit ihållande hela dan.
Sen sov jag ju inte jättemycket föregående natt då jag låg i sängen med datorn och kollade på hockeyn. Kanada-Ryssland. Den drog ut på tiden som fan, blev straffar och allt.

Nähe, om man skulle börja tänka på att kanske börja göra sej iordning för bädden...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0