Vad göra?

Jag sitter i tystnad, endast datorn och elementet surrar. Nånstans långt borta hör man nån som smäller igen en dörr. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag tänker att jag kanske ska cykla bort till ICA och handla lite, behöver främst ägg så jag kan grädda pannkakor om kvällarna. Tog det sista igår och gjorde äggtoddy, vilket jag ångrar djupt. Har visst fortfarande inte kommit ifrån den gången i högstadiet då jag föråt mej på det. Nä, jag skulle ha stekt det istället.
Men, hur jag än gjort så finns det inte kvar idag. Och om jag ändå ska ge mej ut i kylan kanske jag lika gärna skulle kunna handla ingredienser till helgens måltider, såna jag inte lagat själv på hur många veckor som helst. Då är ju frågan vad jag ska införskaffa, nej, vad ska jag laga?
Är inne på recept.nu, det första man möts av är en McDonald'sreklam. Fnyser högt för mej själv.

Jaja, på bloggen får man ingen matinspiration, tillbaka till fliken med recept!

Kommentarer
Postat av: Pierre

En fördel när man skall koka ägg är förresten... Ägg, insåg jag igår =)!



Varför var du inte o tränade idag då va? =)

2009-02-03 @ 19:49:56
Postat av: al

Pierre:

A, typiskt att det både är kallt ute och långt till ICA... Eller, nja, inte milavis direkt, men tillräckligt för att jag ska banga.



Tja... Varför var jag inte det? Jag var väldigt trött och la mej och sov till klockan fyra.. =/

Äh, fan, jag måste dit också...



al

2009-02-03 @ 22:20:36
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0