Snor ...

Jag har gått och fått en förkylning på mej, igen! Eller gått och gått, så fort jag släkt lampan och lagt ner huvudet på kudden igår kväll så kände jag hur det började rivas i halsen när jag svalde. Sen vaknade jag av mej själv 0231 och då var högra näsan igentäppt också. Typiskt. En halvtimme senare, exakt 0300, fick jag sms av Jojje:
Vill gärna men har inte mått så bra den har veckan så jag skjuter gärna upp det tills nästa gång. Puss
Nä, jag mår inte heller så bra just nu, har halsduken kvar runt halsen och snörvlar för mej själv.

Fredagen ser ut som följer:
Kanske ska bort till ICA och shoppa lite för helgen, bara nån med fungerande ögon följer med mej (synd Marsha ;) )
Vid fyra ska jag göra mej lite fin, i den mån det är möjligt.
Vid sex ska jag käka mat hos kineserna nere på byn, fira Pierre som är födelsedagsbarn imon, 26 eller 27 nu va? <))
Efter maten är det tillbaka till internatet och förfesta.
Planerna gick som så att jag skulle följa med till hotellet efterå, men nu när mitt immunförsvar menade lägga av så vete fåglarna om jag kommer få så kul. Snor, smärta och blindhet. Tror inte att det är lika med partaj ...

Kommentarer
Postat av: evelina

sv: tack så mycket :D

2009-02-28 @ 12:42:46
URL: http://jagpallar.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0