Skalbaggar=proteinrikt?

Jag satte mej ner framför Rickard Olsson och hans Vem Vet Mest?. Tänkte dessutom ha sällskap med en halv Ballerinarulle jag hittat i skafferiet och ett glas mjölk. Mmm, gott. Tar ett kex och stoppar glupskt i mej hela en. Fortfarande gott. Stoppar ner handen för att fiska upp ett andra kex och samma öde väntar det. Det tredje kexet får jag inte grepp om och vänder hela kakpaketet uppochner. Smulor faller ut på bordet och ...
Nåt avlångt, svart ligger orörligt tillsammans med smulorna. Jag kikar ner i röret och det översta kexet är fullt med mjölbaggar!

AAAAH!!!

Jag vågar inte forska vidare på vad som kan hända om man sväljer dessa grisiga varelser, Det man inte vet har man inte ont av, det är den sannaste sanning efter döden.
Nu sitter jag och ryser och klöks av dessa upplevelser. Uuääh!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0