Nu är det fest

Av nån konstig anledning ska vi fira att vi idag spelat vår sista vinterrevy. =( Jag tycker bara att det är sorgligt, kommer sakna det som fan.
Igår var pappa, syster och faster med familj och tittade. Det var typ första gången de var och kollade på nåt jag var med i. De kan ha varit på Carmen iofs, minns inte riktigt. Pratade nyss med fadern och han sa att de var mycket imponerande (han menar naturligvis "imponerade") och de ville att jag skulle säga till om vi kommer ha fler uppträdanden eller konserter. Jag kunde bara komma på välgörenhetsgalan, men vet inte hur den är upplagd.
Dessutom gick jag cred för min dans av min fasters sambo! Han hade tydligen sagt att han inte hade nån aning om att jag kunde dansa. Haha, det kan jag inte heller <)) Men eftersom han själv har tävlingsdansat så tar jag det givetvis som en komplimang!

Tom blommor fick jag igår, men jag fick allt ringa och påminna dem.
- Har ni köpt blommor till mej?
- Nä, skulle vi det?
- Ja, det klart! Alla får blommor utom jag!
- Aja, men vad finns det som är öppet så här dags en lördag?
- Ingenting! Faan...
- Men du kan få blommor en annan dag!
- Neej!
Men en sväng på ICA blev det tydligen för här är mina blomster! =) Glad!

Nä, party var det visst, om man kanske skulle ta en dejt med duschen då, kanske.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0