Under Attack

Varför ringer de till mej? Jag hade ju bockat för "Nej Tack!" . Fick ett samtal från ett underklädersföretag som såg att jag deltagit i en undersökning med hur många frågor som helst, som inte enbart hade med underkläder att göra. Beroende på hur man svarar på frågorna så dyker det upp ett erbjudande från olika sponsorer bakom undersökningen, och vill man inte satsa på nåt av de erbjudandena så sätter man bocken för "Nej Tack!" . Det hjälpte inte i mitt fall, killen ville sälja trosor till mej och jag skulle bara betala portot. Synd för honom, jag har inga pengar kvar!

Det har varit en kanondag i skolan idag. Vi kollade som sagt mycket på musikal- och steppklipp från olika epoker och sammanhang både på musikalteatern och steppen, Fredrik bjöd dessutom på lussebullar <) ! Kanske för att vi på Förb lagt ihop till en stor gottekorg med julgodis, pepparkakor och frukt till skolans lärare, vilket blev väldans uppskattat.
Sen var det uppsjungning av våra musikallåtar. Man sjöng två stycken, under tiden skrev de andra i klassen upp 3 bra saker och ett tips. Jag är sämst på att ge kritik, både positiv och konstruktiv, jag fick sällan ihop till 3 punkter plus tips. Jag sjöng Take Me Or Leave Me från Rent och Under Attack från Mamma Mia! på svenska.

Inte förrän nu läste jag mina lappar som klasskompisarna skrivit till mej. Ska man grovdra vad det står på dem hade jag bra attityd/utstrålning/känsla och bra sångröst, och så borde jag ta för mej och ta ut svängarna lite mer, röra mej mer helt enkelt. Jag är nöjd =) . Jag hade önskat ett litet ord från läraren också, men det kommer kanske nästa termin, vad vet jag.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0