Lucka nummer tre

Det har varit en lång dag i skolan för mej. En normallång dag för de flesta, men jag har inte brukat befinna mej inne i skolan mellan 0830 och 1615 den senaste tiden. Å andra sidan hade jag bara lektion mellan 1300 och 1615. Mellan 0830 och 1250 var jag där helt frivilligt.
Klassen streckkollade på Sunes Jul! Omg, jag skrattade så jag grät emellanåt och jag undrar hur jag inte kan komma ihåg den här kalendern när den visades julen -91. Okej, jag var fyra bast, men ändå.

Eftersom det skulle bli en så pass lång dag så packade jag imorse med mej några morötter. Eller en morot ... Ja, vad ska man kalla det? Mina siamesiska morötter som liknar min vänsterhand.
Eller det kanske liknar min högerhand, jag har inte riktigt bestämt mej =) ?

Imon är det äntligen fredag, vi har bara stepp på schemat, men de som vill får stanna kvar och kolla på de högre klassernas redovisningar. Det var nog tvåornas dansredovisning imon just.

Lucka tre har alltså fått se dagens ljus och det är inte långt kvar till nästa i ordningen. Om exakt tre veckor är julafton strax till ända, folk har öppnat sina klappar, ätit upp all julmat och är förhoppningsis helnöjda med kvällen som var.

Men det är som sagt inte förrän om tre veckor. Och om nio dagar kommer min pappa och syster, äntligen!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0