Jag gillar hur de tänker

Eftersom jag inte besitter några roliga filmkanaler där jag befinner mej samtidigt som mina föräldrar sitter inne med Canal+ repektive tv1000kanalerna, så sitter jag ibland och kollar igenom tablåerna efter nåt intressant. Finner jag något ringer jag upp den aktuella föräldern och ber den spela in åt mej så jag kan se filmen vid ett senare tillfälle.

Nyss satt jag på tv1000s tablåsida, och vad får jag se?

Tv1000 har bestämt sej för att lägga världens bästa films premiär ikväll klockan åtta, även 0340 kan man välja att se Across The Universe! Det gör mej varm i hjärta och själ att den äntligen får den uppmärksamhet den förtjänar. Men som den inbitne kanske vet så behöver jag inte ringa min mor för att be henne trycka på "record", filmen står redan i min hylla <) !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0