Vi cyklar runt i världen ...

Igår bar det iväg på jungfrufärd med cykeln. Vi tog oss med detta fortskaffningsmedel från Hisingen till Nordstan! Jag tror seriöst att jag kommer blåsa i sjön från Götaälvbron, speciellt när det är vinter och svinkallt!
Iaf, ner till Avenyn var vårt mål, friversionen av Rhapsody In Rock visades och vi var självklart och spanade in våran Biffen!

Efteråt blev det inte så mycket mer, vi satte oss inne på en resaurang där jag fick min efterlängtade öl och sen cyklade jag och Marsha hem. Hon och jag satt framför tvn och åt popcorn i sletkläder, jättemysigt. Mer sånt till al!

Idag har jag, Marsha, Emma och Pierre kollat klart på Aladdin som vi började kolla på igår, efter det bjöds det på På Smällen, kul kul! Nu håller vi på med matlagning, ugnsbakad falukorv. Smaskens!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0