Mina favvisar

Jag är i full färd att sminka av mej. Har kommit hem från en liten hemmafest tillsammans med Jojje och en P. Det jag fick ut av det var att killar går att övertala till vad som helst! Med rätt medel så (kvinnlig list) .

Klockan är typ fyra, men när hon var halv fyra var jag bara vid sjön. Ingen i min närhet vad jag såg, radion i mina öron spelade Beatles - Hey Jude. Den kan jag en understämma på, så jag pluggade ur ena hörsnäckan och så sjöng jag halvhögt tillsammans med radion =)) . Så fanns det en våldtäktsman bakom ett träd trodde han säkert att jag var psykiskt störd på något plan.
Jag blev allt tvungen att hoppa av hojen och springa in i skogen för att tömma blåsan ett slag innan jag kunde fortsätta hem =) . När jag tillslut var nära hemmet och sängen hörs ett välkänt intro. Vous Le Vous. ABBA kom igång, jag kunde bara inte koppla ifrån head setet medan jag kom in och bytte om till pyjamas, även fast det verkligen inte är en av ABBAs bästa.

Jag fick höra två av mina favvisar på samma cykelresa! Ny kommer jag somna gott.

Kommentarer
Postat av: al

Pierre:

I Norge bor mina vänner som jag tänkte hälsa på innan de flyttar tillbaka till Sverige, Växjö/Norrland nånstans;) , för att sedermera åka över ett par månader till USA.

Därför tänkte jag hälsa på dem lite.



al

2009-08-05 @ 04:14:22
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Pierre

aha, sedär=)!



Vous le Vous e tillsammans med Money Money Money en av de minst bra av de som blivit stora.

Tänk på det förresten att om du är ute o traskar mitt i natten o det plötsligt prasslar till i nån buske eller motsvarande o en man står o rör lite grand på sig så är det tydligen helt lugnt... för det är ju de som inte dansar man skall se upp för ;)!

2009-08-05 @ 05:47:20
Postat av: al

Pierre:

Dancing Queen, som är amerikanernas stora favorit, tycker jag är överskattad också. Men jag tycker om ABBA ♥ =)



Hmm, nu förstår jag inte alls ... =/



al

2009-08-05 @ 12:54:32
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Pierre

Dancing Queen är aningen uttjatad=)! Blir nog svårt att någonsin göra nåt i klass med Abbas musik igen... helt oslagbara produktioner.



hehe, ja, enligt låttexten så e d ju helt lugnt om det en mörk natt i nån park eller nåt står en man och dansar...för det är ju de som inte dansar som är våldtäktsmän =)!

2009-08-05 @ 14:01:32

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0